Diagnoza funkcjonalna

Diagnoza funkcjonalna – fundament skutecznej terapii 

 
W naszym Ośrodku podstawą pracy terapeutycznej jest indywidualna diagnoza funkcjonalna każdego podopiecznego. Dzięki niej możemy dokładnie zidentyfikować mocne strony oraz obszary wymagające wsparcia w funkcjonowaniu dziecka.

 

W procesie diagnozy przedszkolaków wykorzystujemy uznane narzędzia diagnostyczne, takie jak Profil Psychoedukacyjny PEP-R i VB-MAPP, które pozwalają precyzyjnie ocenić potrzeby i możliwości dziecka przedszkolnego. W przypadku uczniów stosujemy TTAP: Profil umiejętności zawodowych i społecznych TEACCH TTAP (TEACCH Transition Assessment Profile), co umożliwia dostosowanie terapii do ich etapu rozwoju i indywidualnych potrzeb.

 

Nasze podejście pozwala na stworzenie spersonalizowanego programu terapeutycznego, który wspiera harmonijny rozwój dzieci i młodzieży w kluczowych obszarach życia. 


copyright © Krajowe Towarzystwo Autyzmu - KTA. Oddział Białystok
~ all rights reserved ~ 133182 / 57 / 2 ~